SUBHANALLAH..ALHAMDULILLAH..ALLAHU AKBAR

Friday, September 17, 2010

بيم الله الر حيم الرىم


بيم الله الر حيم الرىم
Ya Allah Ya Rabbi
Berikanlah aku,kedua ibubapaku dan juga semua keluargaku kesihatan yang barakah Ya Allah,
Ampunkan segala dosa kami Ya Allah,sesungguhnya,Kau tuhan yang Maha Pengampun,
Berikanlah kami kebahagian didunia dan diakhirat Ya Allah.
Limpahkanlah rezekiMu, lebihkanlah Rezeki kami Ya Allah,
Aku adalah umatMu yang lemah yang sentiasa dalam kekurangan Ya Allah,
Jauhkanlah kami dari malapetaka dan bencanaMu Ya Allah,
Aku memohon dengan sangat,
Aku akan sentiasa bersujud menyembahMu Ya Allah,
Aku bermohon Ya Allah,
Berikanlah kami ketenangan untuk menempuhi hari hariMu yang penuh dugaaan ini Ya Allah,
Berkatilah kehidupan kami ini Ya Allah,
Bukakanlah pintu hatiku ini untuk menerima segala ilmu yang baik demi masa depan ku Ya Allah,
Sesungguhnya Kau adalah Tuhan yang mencipta dan mentadbir alam ini Ya Allah,
Kau boleh lakukan segalanya Ya Allah,
Panjatkanla Doaku ini Ya Allah,Aku Bermohon denganMu Ya Allah,
Aku bermohon..agar kau menebus kesakitan hatiku ini dengan suatu yang sepatutnya Ya Allah,
وصلي الله علي سيدنا محمد وعلي اله وصحبه وسلم والحمد لله رب العالمين

No comments:

Post a Comment