SUBHANALLAH..ALHAMDULILLAH..ALLAHU AKBAR

Thursday, October 7, 2010

Apa yang seseorang itu buat jika perasaannya dikianati..??

Ya..itu lah yang berlaku kepada diri aku,...aku anggap..diri aku sekarang ini telah lumpuh kerana seseorang..seseorang yang telah merubah diri ku dulu...aku terlalu BODOH..kerana terlalu menyayangi dia..terlalu sangat...Aku cintai seseorang yang tidak mencintai aku...aku tak tau...apa yang ada dalahm fikirannya itu..AKU TERLALU KECEWA DENGANNYA...TERLALU KECEWA...Dia dah mempermainkan perasaan hati aku..terlalu sakit rasa nya..sekarang dia sudah bergembira dengan lelaki lain...yang dulunya dia terlalu banyak bercakap2 yang terlalu MANIS..sehingga aku terlalu lalai...sekarang..jangan kata sahaja tgk gambarnya,teringat dia sahaja dah membuat hati ku sakit..apa lagi bila mesej dgnnya..ada sahaja ayat yang menyangkal semua kata2 aku...dia umpama ribut yang datang melanda,kemudain pergi begitu saja,die tidak kisah akibat apa yang dilakukannya..HIDUPKU LUMPUH..HATIKU SAKIT  DAN KECEWA..!!!!!!!! tapi ada dia peduli...dia bukan manusia yang boleh dibuat teman..bukan manusia yang boleh hidup berkongsi susah senang..AKU TERLALU KECEWA DENGANNYA..kerana dia..perasaan aku hilang...asetiap hari aku terlalu sedih...akuy dah tak berdaya untuk membuat apa lagi...tapi ada dia peduli???...tidask sama sekali...itu yang membuat HATIKU TERLALU SAKIT MENGINGATI DIA...apatah lagi dgn kata2 nya..'kalau dah putus,putus la'...hancur remuk hati perasaan aku...sehingga sekarang pun,aku tak boleh lupakannya..itu lah penyakit yang tumbuh dalam hidup aku...yang telah membuat hidupku lumpuh....aku dah tak harapkan dia lagi...dia dah terlalu 'kotor'...hatinya dah bercampur2 perasaan dgn lelaki lain...aku tak sangka...orang yang selama ini aku sayang...dah hancurkan hati dan perasaan aku..AKU TERLALU KECEWA DENGANNYA..KECEWA..KECEWA....SAKIT HATI AKU....tak sangka..perasaan sayang itu boleh diubah ubah dengan orang lain...ni pertama kali nya aku jumpa manusia yang terlalu MENGECEWAKAN..!!!!!!!...AKU TERLALU KECEWA DENGAN KAU!!!!

No comments:

Post a Comment