SUBHANALLAH..ALHAMDULILLAH..ALLAHU AKBAR

Sunday, October 31, 2010

Betul ke masa ni macam tisu??

mungkin benar..mungkin tidak...
kalau benar...
kita tunggu dan lihat..
itulah sebabnya aku meletakkan countdown di bawah blog..
ia adalah countdown untuk cuti sem...

diwaktu aku menulis ini..
adalah diminggu pertama semester..
semester 4..
minggu ni aku balik umah awal...
sebab hampir 3/4 kelas xde lect..
sehingga aku balik sebelum tahu ada kelas atau tak malam jumaat tu...
latihan wataniah pon aku xg...buat sakit hati aje..
aku nk lpekan semua pasal wataniah..kalau boleh lah....
LANGSUNG TAK ADIL...

semester lepas..aku hanya miss minggu pertama...
then aku terus dtang latihan seterusnya sehingga habis sem...
for u imformation..
aku adalah salah sorg skuad 12 Rejimen Wataniah KUIS...
tapi yg konsisten datang hanya aku....
TAPI..yang buat aku xpuas hati..
semua LULUS...(KOKO adalah salah satu syarat wajib graduate selepas usrah di KUIS)

Kalo nak diikutkan hati...
dah aku maki maki dowg...
n kalo nak diikutkan jgk.
semester ni xde sebab utk aku datang latihan..sebab dah sem 4.
(KOKO hanya wajib shngga sem3 sje)
apalagi ble ad perjumpaan malam rabu..(rokol)
kdg2..time study pon kne pnggil turun..ble trun..lgsung xwt pape..

tapi...aku tak kisah pon turun latihan...
honestly to say...kuatkan stamina aku..
dlu waktu sem 1 first latihan...
tercunggap2 aku time jogging tu..sbb xbese...
skg..aku dh bese sbb slalu jogging..tu pon smnggu skali...
n kenangan yang paling indah...ble dah abis latihan...aku akan mesej 'si die'...
untuk hilangkan penat aku...TAPI...itu dah tinggal kenangan..
sampai2 time kne guling kt tgh padang...aku hnye trgt nk mesej dy sje...aku tak kisah kne buat ape pon..
yang pentung.aku dapat mesej dye...
tapi semua ni tinggal kenangan...kenangan terindah...

No comments:

Post a Comment