SUBHANALLAH..ALHAMDULILLAH..ALLAHU AKBAR

Saturday, December 4, 2010

Smoking?? on NO!!

Merokok??
Oh no…tak sama sekali..
Aku tak suka merokok sebab aku pon xtau…mmg susah utk aku hanya untk mencuba..
Sprt ada sesuatu yang menarik tangan aku dari mengisap rokok..
Mgkin antaranya aku xsuka bau asap nya…mahal..
Kalo lah kt kolej..pergh..20 batang tu..bleh abis sehari jer…
Ne tak nye..krul..ade rokok x..(nama orang len)..
Yang mnx bkn sorg..kdg 5 6 orang…
Kalo yang kedekut tu..mulalah bagi alas an..
wey..mnx rokok..
’xde doh..n aku pon mnx kt orang’
’xde doh..aku sengket giler’..
’xde doh..aku xisap dah’
’xde doh..ni pon aku kutip kt tong smpah’
‘xde doh..ni pon tnggal sbtang’
‘xde doh..btul aku xde..’
'xde doh..ni pon smlm punye aku simpan'
'xde doh..ni pon aku potong dgn orang'
Ni la antara skrip2 yg aku slalu dgr kt blik aku..
Xtau la dorg ni btul2 xde kea tau mmg kekedut..
Tp aku terkecuali dari situasi ni…
Ni aku cite based on ape yg aku lalui..mmg tiap ari msti ad bau asap rkok dari smoker..
BENCI giler..sakit pale…lagi satu..kalo kantoi…kne saman..
Aku dah banyak kali bagi tau kt dorang..’JANGAN R ROKOK KT BLIK AKU’
Pas2 free je dorg ckp’ ala poyo lah’..
Kalo ikut kan hati..mmg ku dah tumbuk dy kt situ dah..
Kawan xkawan..undang2 blik aku kne follow..kalo x..ko kuar..
Mmg sekarang ni aku akan berlembut..aku xserius..tp ble aku dh terlalu bengang..
Aku akan buat gak…
Tapi bab merokok..aku dah ckp kt dri aku..
AKU TAKKAN MEROKOK..ITU BUKAN HIDUP AKU!!
INSYA ALLAH..


No comments:

Post a Comment