SUBHANALLAH..ALHAMDULILLAH..ALLAHU AKBAR

Saturday, December 11, 2010

Tension!!


Hari ini sepatutnya menjadi hari yang tenang dan gembira bagi ku…tp malang bagi ku..tension dan kecewaku bertambah2…kegembiraan itu diragut oleh sebahagian classmate dan ahli usrah ku…sepatutnya ari jumaat ad Usrah di masjid jam 11pagi..aku terpakse tggu hampir2 sejam…utk tunggu ahli yg pertama…dan hanya setengah shje yang hadir…before that..aku swh sorg nit long tgkkan tajuk for presentation utk Commersial Law..Than..aku dh agak..dy tak tgk..last2..aku jgk yg g tgk n kne marah2 dgn lect tu…dgn berat hati gk aku terpakse tulis nme dy utk grop aku…aku mmg malang sejak semester 1,slalu dpt ahli kumpulan yang malas buat kerja..kadang..ade yg berharap sgt nk org buat kn..yang paling teruk..lepas tgn.. tu yg paling slalu dorg buat..ble ad presentation atau assignment grop,nk stu grop dgn aku..sbb nk lpas tgn buat kje..TERUKs giler..xtau la ape akan terjadi dgn presentation tu..n xtau la bile dorg nk sedar…dari dulu smapi sekarang..prangai sma je..lgsung xberubah..mkin teruk ade la..…hari ni sepatutnya adalah hari persandingan abang sulung ku di kampung,tp aku tak boleh nk pergi kerana urusan belajar..jadi..aku terpakse la lupekannya….sampai sini sje lah..salam semua..

No comments:

Post a Comment