SUBHANALLAH..ALHAMDULILLAH..ALLAHU AKBAR

Saturday, January 8, 2011

Meoww...


Setelah sehari penat ke kelas…Rasa macam nak tidor sehari..oppss..haha…kalo tido siang..badan aku sudah di set untuk tidor kurang dari 4 jam sahaja..tak boleh lebih..entahlah..semester ni,rasa seperti sekejap sahaja..berbaki 3 minggu untuk ke final exam…hasil penat lelah ku ke kelas..Insya Allah..aku akan manfaatkan sebaiknya…tapi yang menariknya bile pergi ke kelas ni..aku tertarik dengan 3 ekor kucing..iaitu 2ekor anak kucing dan seekor ibu kucing yang selalu berada di bawah parcel laluan aku pergi ke kelas..telatah mereka ni selalu menghilangkan penat ku..taula..telaltah seekor ibu yang suka melihat anak kucingnya bermain di semak..tiap hari..aku selalu melihat mereka bermain,cume kadang2 je dorg ni xd.. aku ni jenis yang suka sangat dengan kucing..namanya aje dah buat aku terhibur..KU-CING..haha..aku ad banyak cerita tentang kucing2ku..yang telah aku post tahun lepas..bulan..sehingga kini,aku masih mempunyai kucing peliharan..kucing jantan pertama aku,sebeum ni,aku slalu bela kucing betina jer..hahaha..bile pertama kali aku jejak kaki kerumah,dia la yang pertama aku cari…haha..jangan samakan aku dgn prmpuan..aku ialah lelaki yang sangat sukakan kucing..kekadang..kt kucing ni tempat aku bercerita..walaupun macam unsound mind sikt..tapi…itulah aku…

No comments:

Post a Comment