SUBHANALLAH..ALHAMDULILLAH..ALLAHU AKBAR

Saturday, January 15, 2011

My Best Frend at Home--

Huh...
hidup tanpa teman umpama hidup dalam gua sorg2...
hargailah kawan2 kita walau apa pun mereka buat kt kita..
tanpa mereka..hidup kita sunyi...
Shyfull
jahat..baik..mereka tetap teman kita..
tapi..mbiklah yang baik...buang yg keruh...
tp bagi ku...teman paling rapat di rumah..
adalah..'dia'..walaupu dia tidak bercakap..tidak faham..
tapi aku seronok 'berkawan' dengannya...
lebih baik berkawan dgn haiwan daripada berkawan dgn manusia yang hanya pandai MENYAKITKAN HATI..yang tau PENTINGKAN DIRI SENDIRI..lebih baik berkawan dgn haiwan..walaupun bunyinya pelik..tapi itulah aku...aku sukakan kucing..walaupon mak dan ayahku tak pernah sukakannya sbb aku pernah demam kerana bermain dgn kucing..(selsema sbb bulu kucing)...kekadang..di waktu malam..aku slalu 'lepak' dgnnya..beselah...aku takde kawan rapat untuk berbual time malam2 ni...cakap je la dgnnya...walaupun dy tak faham...skurng2nye aku tak cakap dgn tunggul...hahaha...love cat!!

No comments:

Post a Comment